با حضور مدیر و کارشناسان مرکز رتبه بندی اتاق ایران؛ ارزیابی حضوری تشکل های اقتصادی عضو اتاق بازرگانی تبریز انجام شد

  • تاریخ انتشار : 1401/09/28
  • دسته بندی : اخبار
ارزیابی حضوری تشکل های اقتصادی عضو اتاق بازرگانی تبریز توسط مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، ارزیابی حضوری تشکل های اقتصادی عضو اتاق بازرگانی تبریز توسط مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران انجام شده و طی آن مدیر و کارشناسان این مرکز، فعالیت تشکل ها را پس از خوداظهاری انجام شده، مورد ارزیابی قرار دادند.

سپیده امیدی، مدیر مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران در حاشیه این ارزیابی و در گفتگو با روابط عمومی اتاق تبریز گفت: پروژه رتبه بندی تشکل های استانی پیرو مصوبه هیات رییسه اتاق ایران در سال جاری مقرر شده و عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: پیش از این، ارزیابی تشکل های اتاق تهران انجام شده و اتاق تبریز دومین اتاقی است که ارزیابی حضوری برای آن عملیاتی می شود. اتاق های دیگر نیز مدارک خود را به صورت خوداظهاری ارسال کرده و حال منتظر اجرای مراحل بعد هستند.

امیدی با اشاره به اهداف این طرح گفت: هدف از اجرای این کار ارتقاء و توانمندسازی تشکل ها است تا از این طریق شاهد ارتقای اتاق های استانی باشیم.

مدیر مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران در خصوص مراحل اجرایی این طرح نیز گفت: مرحله اجرایی نیز بدین گونه است که مدارک خوداظهاری تشکل ها در وبسایت بارگذاری شده و پس از آن، ارزیابی حضوری انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین پس از تکمیل ارزیابی ها و تهیه گزارش کارشناسی، نقاط قوت و ضعف عملکرد آن ها احصا شده و راهکارهایی برای ارتقای تشکل ها به صورت مجزا به خود تشکل ها و همچنین اتاق استانی ارائه می شود تا در بازه یک ساله تا زمان ارزیابی بعدی، شاهد ارتقا و پیشرفت عملکرد آن ها باشیم.