نتایج رتبه بندی تشکل های ملی

تشریح کلی فرآیندها

در ابتدا با نظرخواهی از تشکل­ها و  ذینفعان مرتبط شاخص­های مدل رتبه­ بندی بروزرسانی شده و امتیاز هر شاخص نهایی می­شود. سپس با اطلاع رسانی از طریق مکاتبه، ارائه فرم­های مرتبط و تماس تلفنی، مستندات مورد نیاز جهت رتبه­بندی به تشکل­ها اعلام می­شود. بمحض دریافت مستندات، کارشناسان واحد رتبه بندی طبقه ­بندی و ارزیابی مستندات را آغاز می­نمایند. در ادامه با هماهنگی تشکل­ها جلسه ارزیابی حضوری برگزار شده تا تمامی معیارهای مدل به صورت کامل بررسی شده و موارد ناقص در مستندات نیز تکمیل گردند. پس از جلسه ارزیابی حضوری، با نظارت مدیر امور رتبه­ بندی اتاق ایران، امتیاز و رتبه تشکل­ها نهایی سازی شده و در نهایت گزارش رتبه ­بندی تشکل برای ایشان ارسال می­­گردد.

در ادامه میتوانید به طور خلاصه فرآیندهای طرح رتبه­ بندی تشکل­های ملی اتاق ایران را مشاهده نمائید.

 

 

 به همراه گزارش ارسال شده، فرم نظرسنجی از فرآیند برای تشکل ها ارسال شده و میزان رضایت ایشان از طرح رتبه بندی تشکل­ها دریافت و بررسی می­شود. واحد رتبه بندی با دریافت فرم نظرسنجی از بیش از ۱۶۰ تشکل، توانسته است میزان رضایت ۸۸.۵ درصدی از فرآیند را کسب نماید. اینفوگرافی زیر درصد رضایت تشکل­ها از طرح رتبه بندی را نمایش می­دهد.

 

 

خلاصه نتایج

در ابتدا با نظرخواهی از تشکل­ها و  ذینفعان مرتبط شاخص­های مدل رتبه­بندی بروزرسانی شده و امتیاز هر شاخص نهایی می­شود. سپس با اطلاع رسانی از طریق مکاتبه، ارائه فرم­های مرتبط و تماس تلفنی، مستندات مورد نیاز جهت رتبه ­بندی به تشکل­ها اعلام می­شود. بمحض دریافت مستندات، کارشناسان واحد رتبه ­بندی طبقه ­بندی و ارزیابی مستندات را آغاز می­نمایند. در ادامه با هماهنگی تشکل­ها جلسه ارزیابی حضوری برگزار شده تا تمامی معیارهای مدل به صورت کامل بررسی شده و نواقص مستندات نیز تکمیل گردند. پس از جلسه ارزیابی حضوری، با نظارت مدیر امور رتبه­ بندی اتاق ایران، امتیاز و رتبه تشکل­ها نهایی سازی شده و در نهایت گزارش رتبه­ بندی برای تشکل ها ارسال می­­گردد.

جهت مشاهده بر روی ” نتایج ” کلیک نمایید.